Äntligen fredag :)

Tjohoo :) Äntligen fredag och ingenting planerat för kvällen. Jag ser verkligen fram emot en riktig filmkväll med mjukisbyxor och godis! Det ska korkas upp glöggflaskor och ätas pepparkakor och kanske lyssna lite på julmusik :)
Idag bjöd vi in min farmor och min faster Basia och hennes mamma på middag. Köttbullar och potatismos och sen äppelpaj till efterrätt. Det var mysigt att träffa dom igen :) Dom är så söta, när dom kom så sa dom att "tyvärr har vi ingenting med oss". Sen tar dom fram kakor och choklad ur sina väskor. Det slutade med att vi hade två stora paket med polska pepparkakor, 3 chokladkakor (tänk marabou) och ytterligare två paket med polska kakor. Så nä, dom hade ju tyvärr ingenting med sig :) Typiskt polskt eller typiskt farmor? :) Gulligt är det hur som helst!
Jag har hittat en ny sambo!! :) Jag är så glad att det löste sig. Var rädd ett tag där. Visste inte hur det skulle bli när Carro flyttar ut, om jag då också skulle tvingas lämna denna mysiga lägenhet. Nu är det klart att jag stannar!! Nice! Den nya sambon: En kille från tyskland, Christian heter han. Verkar vara en bra kille. Lätt att prata o diskutera med, ordentlig och rolig. Inte riktigt samma sak som att bo med Carro, men man kan inte få allt här i välden. Det blev bara ett halvår!
Imorgon blir det födelsedagsfirande. Matt fyller 21år och vi ska träffas allesammans på en pub för fördrinkar o sen gå ut och festa hela natten lång! Att fylla 21år är tydligen en stor dag i England. Så vi ska göra vårt bästa för att han ska få en oförglömlig fest!!
Så nu väntas film o gottis :) Ha en trevlig helg allihopa! Puss puss!
En bild från igår :) Bara för att liva upp bloggen och för att jag inte kan ta några egna bilder. Min kamera är sönder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0